"אתה עושה 'חיזוק', אני נהייתי בוזבוז" אמר יוסוף מבית חנינא לטוקר

    עמית דניאל 7 Comment on "אתה עושה 'חיזוק', אני נהייתי בוזבוז" אמר יוסוף מבית חנינא לטוקר

    המאזין מ'מבית חנינא' שהפתיע את טוקר ואמר לו אתה נותן לי 'חיזוק' • "זייגעזונט" סיים יוסוף את השיחה לא לפני שטוקר הקדיש לו את השיר 'מאמין בניסים' של יעקב שוואקי • טוקר מגלה מאזינים חדשים

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראיון הבא הפתיע גם את מנהלי "קול חי". אמנם מאזיני "קול חי" הם ב"ה רבים ומגוונים אך השיחה הזו היתה בהחלט מפתיעה. לשידור עלה תושב השכונה הערבית 'בית חנינא' שבמזרח ירושלים, יוסוף.

    טוקר שביקש מיוסוף לדבר מעט בערבית בכדי להוכיח שהוא אכן ערבי, הופתע אף הוא מהערבית הקולחת שהפגין יוסוף בשידור. "איך התחלת להאזין לי?" שאל טוקר ויוסף ענה "בעבר עבדתי בישיבה ושמעתי כל הזמן את הבחורים מדברים 'טוקר טוקר' ומקשיבים לך. שאלתי במי מדובר ואמרו לי ומאז אני מאזין לך. אתה שם מוסיקה טובה פריד ושוואקי ובן דוד. שירים שנותנים 'חיזוק'"אומר יוסוף בעגה ישיבתית."

    "יום אחד" מספר יוסוף "בתקופה שעבדתי באיזור 'רמות' שמעתי שאתה מגיע לאיזור וכששאלתי את המנהל מי זה טוקר הוא היה בהלם ושאל אותי איך אני מכיר. עניתי לו אני כבר השתכנזתי נהייתי 'בוז בוז'. אני כבר זמן רב מאזין לו."

    לשידור הצטרף מוחמד שלדבריו מתגורר באבו טור וגם הוא נוהג להאזין רבות לטוקר. "אם אני אבוא לבית חנינא אתה תדאג לי יוסוף?" שאל טוקר ויוסוף אמר "בוודאי תבוא נדאג לך גם לאוכל כשר"

    "זייגעזונט" סיים יוסוף את השיחה לא לפני שטוקר הקדיש לו את השיר 'מאמין בניסים' של יעקב שוואקי.

    האזינו:



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      זוכרים את יוסוף מהישיבה אין עליו….
      היה אומר לנו בשלשה דרכים האשה נקנית… את כל קידושין

      1. חחחחחחחחחחחח, גם אתה מכיר אותו?, אני גם מכיר אותו מהישיבה

    2. 2

      את צודקת ?? מותק של בן אדם